3 tane yenidoğan uzun kollu zıbın
2 tane yenidoğan iç zıbın uzun kollu ( hastane için )
5 tane 0-3 ay kısa ve yarım kollu zıbın
2 tane 0-3 ay jakarlı kısa kollu zıbın
3 tane 3-6 ay kısa ve yarım kollu zıbın
Kızlar merhaba ben benim 22 haftam ama baştan beri hep bir şeyler alıyorum şimdi aldıklarımi cikarayim bakayım dedim sanki zibinlar çok olmuş daha fazla almam gerekir mi sizce ilk hamileligim pek bilmiyorum bebeğim Ağustos başı doğacak insallah. Ekleme ne yapabilirim 3-6 ve 6-9 mu alsam artık zibinlari ya da yeterli olur mu sizce