Liladrian rica ederim.Yani fizyolojik olarak bebeğinize elbetteki bir zararı yok fakat Allah korusun yalnızken düşer bayılırsınız falan.Bu sebeble tansiyonu sık sık takip etmekte düşerse dengelemek adına bir miktar tuzlu birşeyler yemekte fayda var.Bende hala devam ediyor ara ara özellikle sabah saatleri.Sanıyorum ki kan şekerim düşüyor aç uyandığım için