momy_95 1 saatlik tokluk şekeri en fazla kaça kadar normal dün doktorum arada yüksek çıkar bi şey olmaz 160 dan sonra sıkıntı dedi sizin doktorlarınız ne dedi bu konu hakkında
MucizeAnnesii momy_95 1. Saat tokluk şekeri 140 ın Altı olmalı endokrinciye gidiyorum ben . 140 üstü sıkıntı der hep
Sermec27 momy_95 gebelik sekerim cıktı sınır 140 dedi doktorum 1. Saat 2 saat 120 7 haftadır diyet yapıyorum 2 kere 140 gördüm sadece 7 haftada
Eftknc MucizeAnnesii benim açlık 86 1. Saatte 154 2. Saatte 96 geldi normal dedi doktor. Endişelendim şimdi 140 deyince şeker mi var yani bende 😔