Tahamm47 Kizlar ben 5 aylık oldum ama hala iştahım açılmadı normalden daha az yiyorum hatta çok iştahsızlık var. Kullandığınız vitaminler iştah açıyormu veyahut doktor iştah açmak için ekstradan bı ilaç falan veriyormu? Gitgide ben beslenemiyorum🙄🙄
MucizeAnnesii Tahamm47 7. Ayımda geçti o iştahsızlık canım . Kilo bile aldım 😀 ha böyle aman aman önüme gelini yemiyorum zaten şekerim var . Ama iştahsızlıktan iyidir .
Busehnm Tahamm47 6. Aydan sonra yemek istemeseniz de duramiyorsunuz doymuyorsunuz:) bebeğinizin gelişimi normalse siz kendi kilonuza takılmayın
Tahamm47 Sabah 11 gibi kahvaltı yapıyorum zar zor sonra akşama kadar acikmiyorum akşamda zaten doğru düzgün bişey yemiyorum🙈
Tahamm47 İnşaallah bı o günleri gorebilsem çok yiyormusum 😅🍊🍐🍏🥝🍅🍲🥨🌯🍲🥗🍝🍝 Benim kilom normal kilo bile verdim yani. Bebeğin kilosu iyi dedi doktor. Ya zaten bebeğimi düşünüyorum yoksa bende sıkıntı yok.