suudamlasi iste bu birazda sizin elinizde onu demek istiyorum . Yani niye hep siz fedakarlık yapacaksınız onu diyorum . Iste esinize bunu söyleyin sende tahlil ver bende film cektireyim elimizden geleni yapalm de . Benim esim Allah var hic sıkıntı çıkarmadı 5 6 ay denedik olmadı hadi gidelim dedim daha 1 sene olmadı dedi bende ben 1 sene beklersem çatlarım dedim ve gittik . Benimki çok zor geçti ve postum var yorum yaptılar bakablrsk çoğu kisinin zor geviyor bide film en son aşama . Hep olan kadınlara oluyor ben buna üzülüyorum zaten bu konuda o kadar teferruatlı ki bizim isimiz erkekler sadece tahlil veriyor . Onu bile vermiyosa siz niye uğraşacaksınız . Hadi esinizde sorun var çektiğiniz kürek boşuna . Ben sizi ikna etmek için elimden geleni yaptım bir kadın ve çok uğraş vermis bu isleri yaşamış birisi olarak tercih sizin artık , hakkınızda hayırlısı olsun 🙏