Merhaba anneler. 37+3 haftalık hamileyim. Bu sabah 5 bcukta uyandım tuvalete gittim. Aniden belimde ve kasıklarımda ağrı hissettim. Tekrar yattım. Adet ağrısı gibi kasıklarım ve belim ağrımaya devam etti. Kalktım salona gittim evin içinde dolaştım biraz. Sonra tekrar yattım. Düzensiz kasılmalarım oldu. 10 dk yarım saat ve 1 saat arayla. Saat 8 gbi geçti ve uyudum. Doğuracağım sandım gerçekten 🙈 ilk hamileliğimde hiç böyle ara sancılar olmamıştı. Tam olarak anlamı ne acaba? Doğumun yaklaştığını mı anlatıyor. Bebekte p sancılar esnasında gayet hareketliydi. Kafama takıldı. Yarın on doktor kontrolüm var inşallah birdaha olmaz 😦