3851 Kizlar 35 hagtalik hamilrym bugun nts ye girdm cocugun kalp atisi hizli dedi doktor serum taktir tekrar nts yap gel dedi gerekirse gatis vercem dedi bebegime bisey olurmu lutfen cevap verin
Hamileyim-mutluyum 3851 Bilgim yok ama yorumun üste çıksın canım belki bilen biri vardır ama en iyisi doktorunu dinlemek
Minikbebek25 3851 neden olabilirmis bişe demediler mi sen de sakin ol kalp atışın senin de hızlanmasını hastanedesin müdahale edilir Allah’ın izniyle bişe olmaz insallah
3851 Hamileyim-mutluyum tedirgin oldm yaa ogleden sonra sonucu gostericem domtoruma insallah bisey cikmaz
3851 Minikbebek25 bisey demediler sadece kalbi biraz hizli atio dedi gerekirse yatış vercekms almazlar deni bebegimi bnden kucuk daha cunki
Minikbebek25 3851 korkma canım kötü düşünme almazlar inşallah sen sakin kalmaya çalış ne zaman gostericen sonucu
Ozcifci Benimde 39 haftada kalp atışı hızlı çıkmıştı canım sen paniklersen olur dedi doktor iki gün hastanede kaldık serum ise yarıyor üçüncü gün doğurmuştum ben insalah sağ salim bebeğini kucağına alırsin