Livanur_65 Alara005 sıkıntı olmaz benimde doğuma kadar devam etti doktor normal dedi fitil yazdı kullanmadım son aylardayım diye
Burcuckmk Alara005 yeşil akıntının sıkıntı olduğunu okumuştum Benim beyaz akıntım var surekli çamaşır değiniyorum
Madinanin-Annesi Alara005 bitmiyorki o akintilar hic.bende 9a gechdim doktor her seyimi yokladilar falan iyiyim ama akinti normal.ha o akinti kirmizi ve ya bordo falan olursa sikinti.ki artik korkusu yok dogum erken ola bilir.oda artik sorun degilmis.Boylede sari akinti dogurana kadar hep olucakmis.
elifinannesiiii Benim sarı değil beyaz renkli ama hamileliğimin başından beri hep var günde 2-3 kez iç çamaşırı değiştiriyorum
Livanur_65 Alara005 evet belli olmaz Allahın izniyle sıkıntı olmadan kucağına almayı nasip etsin inşallah
Cansu-81 Vallah ben 10 haftadayim ve affedersnizde su gibi akiyor günde 2 3 kere ic camasiri degistiriyorum :(( bi kac gündür sari akintim var bide kasiniyor doktorum fitil yazdi 3 gün kullan dedi 2 gündeyim ve hala ayni umarim brsy olmaz:(((
Madinanin-Annesi Cansu-81 bir sey olmazda eger suya donmusse milropun vardir demekdir.Fitili kullan sonra doktorunu mutlaka ara bebege bulasmasin
Alara005 Cansu-81 gecen hafta oldu biraz doktor nst bağladı sanci çıkmadı şu iç dedi ondandır kasilma açılma yok dedi rahimde