Meryem01 benimde 34.haftamda son konrolümde doğum kanalına girmişti ve şuan baskılı bi şekilde yalancı doğum sancılarım tutuyo uyku yok malesef sabaha karşı uyuyoruz sabah erken kalkıyoruz 37 haftalık olduk çok şükür yarın randevumuz var yine ve bakalım ne dicek doktorumuz ☺️ Kendi helmek istemezse 11 gün sonra doğumum olcak 🙏 sağlıkla kurtulun bebişleride sağlıkla kucamıza alalım ❤️🙏