Tbd Canm bende bundan 2 hafta önce 3lü teste girdim aynı rapordan aldım doktor temiz oldugunu hic bir sorun olmadığını söyledi. Senin raporunlada kendi raporumu karşılaştırdım neredeyse hemen hemn aynı
Esra-sari Tbd ikili testim yüksek çıkmıştı bu 4 lü umarım iyidir doktorada henüz gidemiyorum rahatsızım inşallah dediğiniz gibi iyidir
Tbd Zaten DOVM SENDROMU başlığının altında dikkat etmişsindir açık bir şekilde normel gebelik görülmüştür diye . Bende yazan yerle aynı birebir ama tabi yine doktorun daha iyi bilit
Tbd Benim 2li temiz oldugu halde doktor 4 luye soktu çünkü doktorum 2 li test tek başına yeterli degil demisti yani 2 li teste pek takılı kalma en kuclü test bu en son girdigin. İnşallah gemiz çıkar sonucların