Herkese merhaba
Dün çatı muayenem vardı 1 cm acilmam çıktı nstde çok hafif bir sancım vardı. Gece nişan gibi akıntım geldi 2 kere. Doktor akıntı olabileceğini söylemişti önemsemedim ama 8-9 dk da bir sancım oldu 2 saat sürdü duşa girdim nedense hafifledi ve hastaneye gittim nstde çok çok hafif iki sancı dışında bir şey çıkmadı açıklık da ilerlememiş 🤷🏼♀️😥
Benim gibi olup yakın zamanda doğum yapan var mı acaba ? Simdi hiçbir şey yok. Çok yoruldum artık bu kez geliyor zannetmiştim moralim de bozuldu.