Umudum03 Eşim Asya Ela istiyor . Ama iki isim uyumlu değil sizin fikirleriniz var mı ? Asya nın veya Ela nın yanına hangi isimler yakışabilir 🧐🤔😌
1prensesannesi Umudum03 o değil de sanki ela asya daha güzel yani ela yi başa alın. 😊 harici elanin yanına naz ismi güzel elanaz asya tek başına iyi bence naçizane fikrim🤗
Mutlulugum Asya tek guzel bence, Ela nin yaninada bir cok isim okumustum postda. Tanidigimda da Ahsen Ela var. Hos bir isim Ela.