Sevdanur557w Anneler 18 haftalık hamileyim ama sırtımın tam ortası çok kötü ağrıyor bel agrım filan yok burun Akintim oksurugumde sizce normalmi
Dilekcnkn Sevdanur557w Valla canım bende 13 haftaya giriyorum inan ki sabah bel ağrısıyla uyanıyorum yataktanmıdır bilemiyorum artık ilaç kullanıyorum şu an ama normaldir bence