Deniz773 o zaman sana haber vermeleri gerekiyor asi geldiği zaman canım sağlık ocagi hemşirenizin numarası varsa bir yazın yada arayın ben çünkü asi zamanım geldiği için hemşireye mesaj attım oda sabah 8 de gelmemi söyledi ellerinde aşı olduğunu o saatte gelmemi söyledi