teachervera Kızlar doğumdan sonra hastanede giymek için tercihiniz ne olacak pijama takımı mı gecelik mi. Sezeryanda hangisi daha rahat olur. Alanlar nereden aldı acaba nette bakıyorum ekru renkler hoşuma gidiyor ama iç gösteriyor deniliyor
Sedakbyk teachervera sezeryanda gecelik tercih ettim cunku hemsire gelip arada bastiriyor ve kullanat ic camasirini degistirmek kolay oluyor.
Cansu-13 teachervera ben lousa takımı almadım diğer gebeliklerimde alıp bir kaç kez giyip başkalarına verdim bu gebeliğimde penti sen 3 adet kısa kolu önü düğmeli pijama takımı aldım sadece
Taze-Anne28 teachervera tavsiyem çekim fln yaptırmıcaksan bu süslü püslü bembeyaz takımlardan uzak durman. Hem iç gösteriyor sen rahat edemezsin hem de kanamamız olucak beyaz sıkıntılı. Ben gecelikle hiç rahat edemediğim ve normal doğum düşündüğüm için takım aldım lohusa pijaması bi tane. Bide evden kendi bol pijamamdan götürcem çok kasmamak lazım. Sonra ihtiyaç duyarsam internetten alırım diye düşünüyorum hastanede de bir gece idare edilir.
Cansu-13 Sedakbyk o karına bastırmaları ben dayanamayıp yeter dedim birdaha da izin vermedim bildiğimiz işkence
Aysenturnaaa Cansu-13 ya neden sizin karnınıza bastirdilar ben hiç hatırlamıyorum öyle birşey yaptıklarını
Sedakbyk Cansu-13 evet sıkıntıli pis kani atmak icin yapiliyomus bende ilk sefer cok acidi ama sonra alistim 3 kez yapildi.
Cansu-13 Aysenturnaaa ben sezeryan oldum sanırım normal doğumdada yapıyorlarmış rahimdeki pislik mi kan mı herneyse o dışarı aksın diye biliyorum ama çok ağrılı birşey hemşire yavaşça bastırmaya çalışınca yeter yapma dedim birdaha da izin vermedim zaten
Tugcekkkkk teachervera benim ilk doğum sezaryendi önce gecelik giydim sonra kan olunca pijama. Ama pijama takımı ile hiç rahat edemedim. Şimdi ikinci gebeliğim yine sezaryen olacak ve kesinlikle gecelik tavsiye ederim. Dediğiniz gibi açık renkler çok ince. Ama ben bir ekru bir siyah aldım üzerine de ikisine de uyan siyah ekru karışık desenli bir sabahlık. Yürüyüş yaparken sabahlık giymeyi deneyeceğim ekru da.