Balbocegi_ diyorlar ya unutuyorsum hiç yaşamamış gibi. Demek ki sizin de öyle olmuş. Benimki ilk olduğu için bir tecrübem yok. Dğzensizler rahatsız da etmiyor. Doktorum da zaten bilgilendirdiği için tedirgin olmuyorum o düzensizler için. Ama doğum vakti geldiğindeki kasılmalar nasıl olucak, süreç nasıl işliycek meral ediyorum açıkcası 😀 Bir de kasılmalar, ağrılar kişiye göre değişen şeyler. Kimisi cok rahat atlatıyro dayanıyor, kimisi en basitinde bile dayanamayabiliyor. Oyuzden yorumlara pek aldırış etmiyorum☺️ Bakalım doğum kanalına girmiş mi bizim ki onu da merak ediyorum. Pek ümidim yok ama. Çünkü kafası azcık tosbikti girmez hemen demişti doktorum. 😂