Acemianne12 hamile kaldığımda çok sevinmiştim doktorum bana ben kucağıma alana kadar sevinmem dedi , çok sıkıntılı hamileliğim di zaten ama hiç kötüyü düşünmedim eksiksiz herşeyimi aldım , bebeğim doğdu 6 ay sonra kaybettim herşeyi duruyor şimdi ikinciye hamileyim, yani rabbim neyi nasip ederse onu yaşarız asla ileride ne olucak bilemeyiz sen yapman gerekenleri yap gerisi takdiri ilahi