neslikay Merhaba hanımlar bizimle aynı olan var mı acaba? Bu aralar karnımda ağrılar oluyor yerli yersiz , bel tarafında da oluyor endişe ediyorum, sizde durumlar nasıl? Kontrolü olan var mı bu hafta
Su123 neslikay aynı hafta aynı şikayetler bugün geldim doktordan Demir’im çok düşük çıktı serum ve iğne desteği yaptırmamı söyledi iğneleri aldım akşam hastanede vurdurucam sağlıklı olsunda bebekler bı günler geçer❤️
Senarsgnc neslikay merhaba kızlar☘️ Bizde bugün 34 olduk oğlumla iki gündür regl olacakmışım gibi kasıklarımda ve bacaklarımda ağrı oluyor benimde belimi zaten söylemiyorum bile 🙄 artık bir yere gitmek imkansız gibi geliyor gözüme sizde durumlar nasıl
SutlacimiYedimmiBen neslikay selam 34+3haftaligiz bugun kontrolum vardi merak ettigin birsey varsa sorabilirsin?
neslikay bus91 çok şükür canım hayırlısıyla dua ediyorum şu nisan ayı çıksın da vakitli gelsin bebekler
neslikay Senarsgnc kesinlikle öyle uzun mesafe yürünmüyor galiba baskı da yapıyorlar bebekler. Hayırlısyla şu nisan sonu görelim de vakitli gelsinler ne diyeyim valla erken doğumdan olmasın 🤲🏼
Senarsgnc neslikay amiinnnn 🙏🏻 İnşallah hayırlısıyla görelim şu Mayıs ayını sağlıkla kavuşalım bebişlerimize ♥️
neslikay SutlacimiYedimmiBen merhaba , bebek doğum pozisyonu almış mı acaba hani doktorunuz şuna dikkat edin şöyle yapın falan dedi mi hiç
Fundakarakaya Bizde 33+1 olduk 3 haftadır karın ağrısı çekiyorum doktorum ultrasonla baktı bi sorun yok dedi magnezyuma başla dedi içiyorum her gün ama aynı devam ediyor 🙄
neslikay Fundakarakaya insan korkuyor dimi her seferinde doğum sancısı mı acaba gibi … Allahım kolaylık versin hepimize 😕
SutlacimiYedimmiBen neslikay dogum pozisyonunu almisti bas gelis olarak tabi sadece 2 haftada bir gel dedi o kadar onun disinda birşey söylemedi. Normal doğuma engel bi sorun varmı şimdilik dedim yok insllh normal dogurucaksin dedi vajinada varis var engelmi ddim yok dedi.
Fundakarakaya neslikay evet ya her seferinde öyle sanıyorum haftaya tekrar kontrolüm var bakalım ne dicek