Hilalnidos ne olur ya bukadar geri olmayalım %50 si kız %50 si de erkek diyicek Zaten başka birşey deme şansları yok ee sonra ne olucak Saçma sapan bir post Valla gına geldi Faydalı postlar açılsa keşke. Doktor onca yıl boşa okumuş degilmi Cinsiyeti bilemiycek kadar bilgisiz Değil, sonra böyle söylediğim için linç yiyorum üstüne de ilk gebeligim Hevesleniyorduk savunmasına Giriliyor Biraz mantıklı davranın arkadaşlar Tahmin sizi nekadar tatmin edebilir zamanını bekleyin zaten öğrenirsiniz