fatma-kpnk canım doktora görün her gebelik farklı bende de 2 hafta önce açlık renk oldu sonra kahve oldu doktora gittim progestanhapverdi bi hafta sonra gel ona göre iğnesini vercem dedi çok şükür şu an bi leke bi şey yok gidin isterseniz size de hap fitil belki iğne verir çünkü 11+5 gebeyim 9 hastalıkken de öyle oldu bana ama öncesinde öyle bi kanama leke görmedim geçmiş olsun ama korkulacak bi şey değildir dinlenin geçer inşaallah 🤲🏼