Güzel annelerrrrr merhabaaaa 29 haftalık gebeyim neredeyse tüm hazırlıklar tamam ama gel gelelim biberon seçimine…tüm biberonların özelliklerini ezberledim ama malesef neredeyse hepsinin kötü yorumları var.Sütüm gelmezse veya emmezse korkusuyla biberonu hazır etmek istiyorum.Normal bir biberon mu yoksa kalık biberon mu tercih etmeliyim!. Tavsiyelerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Teşekkür ederim🥰