Secilkurt1 benim elimdeki 11 de bitmişti doktor tekrar folik asit almana gerek yok vitamine başlayacağız ddi pregnomarin diye bir vitamin kullanıyorum 11.haftadan beri doğum sonuna kadar kullanacakmisim 24.haftadan beri de geceleri demir ilacı kullanıyorum