Sedakbyk hamisko ben orda dogum yaptim hemsileri cok ilgili cok guzel hastane ama doktorum ordan ayrilmis,gokmen bey de iyi bi doktor ilgili ama biraz asik suratli..
hamisko Sedakbyk Benimde gittiğim bi doktor var da çok soğuk diye başka doktor arayışındayım. Teşekkür ediyorum bilginiz için ☺️