Kızlar 4 nisanda test yapmıştım hafif de olsa silik çizgi çıkmıştı 5 nisanda kan 0.100 çıkmıştı yani negatif. Tekrar evde test yapmk istiyrm tekrar pozitif çıkarsa kan vermeyi düşünüyorum. Byle bisey yaşayan oldu mu bana fikir verirmsnz. Çok istiyoruz bebiş