Birmom Kızlar özellikle sabahları cook halsizim elim kolum kalkmıyor birde bebegin hareketleri cok yavaşladı azaldi sizde durumlar nedir
Mervekklkdmn Birmom 36+4 bizim de bugün hareketleri çok az dün çok yürüdüm ondan olabilir mi acaba akşama kadar düzelmezse acile gitmeyi düşünüyorum 🙄
Babymod Birmom bende bugün çatı muayenesi oldum 37+1 1 cm açıklık var dedi. Sancım yok ama bende enerjik hissediyorum hala çalışıyorum zaten son iki günüm
1boy1girlmom_ Birmom 37+6 haftalığız halsizlik yorgunluk kramplar hepsi birden gelmeye basladi insallah hayırlısı ile tamamlarız bu güzel yolculuğu 🤰
Pnr_kync24 Bende tam tersi çok aktifim temizlik hastalığı oldu bende temizlik yapmadan oturamıyorum ama biraz sinirlide oldum sanki 37n haftalık hareket bendede az ama ettiği zaman çok acıtıyor bence büyüyüp alan darlaştığı için hareket az zor hareket ediyor
Birmom Pnr_kync24 aman dikkat edin bende sizin gibiydim bebegin kalp atimlari yavasladi doktor cok ayakta kalmışsın bol bol dinlen dedi
Gulizarerdogan Balbocegi_ ay iyi normalse doğurcam diye panik oluyorum içerde bebeğe birşey mi oluyo diye panik oluyorum 😂
Birmom Mervekklkdmn evet dikat etmek gerekiyor bende cok aktiftim yürüyüş leslie ev isleri doktorum bebegin kalp atimlari zayiflamis cok mu yoruyorsun kendini ondan sonra dikat etmeye basladim duzeldi şükür
Zehrayilmazdemir Merhabalar, biz de 36+6′yız çok ağırlaştım elim kolum kalkmıyor zar zor uyuyabiliyorum, harekette bir azalma olmadı, suyum biraz fazla ondan olabilir.
Balbocegi_ Zehrayilmazdemir bende oyleydim uyuyamiyordum ilac verdiler vitamin vs cok iyi uyuyorum cok sukur ama sizin suyunuz fazla ne oluyor bilmyrm hastame yatirmadigina gore okadarda kotu degildir bence
Pnr_kync24 Birmom uyardığınız için teşekkür ederim ben hiç duymamıştım çok nadir oturuyordum şimdi dikkat edecem zaten eşim de çok rahatsız Dı benim bu durumumdan artık dinlenmeme bakarım son 21 gün Allah hepimize hayırlısıyla bebeğimizi kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏🙏
Birmom Pnr_kync24 ya aynen yumurtası gelmis tavuk gibi dolanıyordum evin içinde 🤣ama öyle olmamasi gerekiyormus maalesef dozunda birakmak gerekiyormus hayırlı gelsin yavrular
Yigitkeriminannesi Birmom benim bebiş hareketli genelde ama ben de aşırı bitik durumdayım 35ten sonra böyle oldum. Sabah bı uyanıyorum elim ayağım ödemden balon gibi parmaklarimi katlayamiyor halde oluyorum. :( Kasiklarim da aşırı ağrıyor 3 gündür adım zor atıyorum 12 itibariyle 38+0 Olcam bu arada