symaa43 kızlar merhaba doktor 32. haftada çalışabilir rağoru almam için gelmem gerektiğini söyledi. tam olarak ne zaman gitmem gerekiyor 31+1 de mi yoksa 32 de mi ?
Semashbl symaa43 hayır bende idari izindeyim memur arkadaş hesaplayip elime verdi hatta tam 32+0 da isterseniz başlarsınız diye tarihi de yazdı ben de 32+0 hesaplanmıştım tam hesaplanmışım
Hemsiremom symaa43 32. Haftaya girmiş oluyorsun ama 32 haftalık raporu bu yani bitirmiş olmanı istiyorlar.