Zeynepyagmur0404- 8hafta 2 gunluk hamileyim bana kizamik gecirdigimi solediler igm sonucum 1.38 yine tahlil yaptrdim yarin belli olucak. Bole surec geciren varmi nasil yol. Izlediler bebegimde hasar birakabilecegini soyledi doktor.
nur_bekir Zeynepyagmur0404- bende 11+3 benim test sonucumda 1.11 çıktı doktorum enfeksiyon bolumune gönderdi ne divekler bilmiyorum 2. Gebeligim ilkinde böyle bişey olmadı hayatımda ilk defa duydum diyebilirim