Slnnn1 Kızlar bide doktordan randevu almaya gerek varmı nst gitmeden en son 2 hafta önce doktor randevum vardı 2 hafta sonra nst gel dedi
zeynepylmz Slnnn1 randevu doktoruna alıyorsun canım seni rutin muayene ediyor sonra nst ye yolluyor ya da önce nst ye yolluyor
aaayLn Slnnn1 senin sikayetlerine gorede degisebiliyor biz 35 de basladik her hafta kontrolden once nst bakiliyor ayrica randevu almiosun doktorunun zaten her muaneden once nst baglatir
Ozlem23 Slnnn1 normal randevuda önce nst ye giriyorum ben sonra doktorun yanına gidip muayine oluyorum 33 ten itibsren başladım ben nst ye her hafta gidiyorum
Slnnn1 Ozlem23 bende 32 de başlayacağım canım ama doktor randevusu alıyormuyum öncesinde onu sormayı unutmuşum doktoruma
Pemberuyam_ Slnnn1 Ben rutin kontrol için gidiyorum artık iki haftada, 35+5 de ilk kez NST ye yolladı.
Esekoldurengunes Ben ilk kez 32. haftada nstye girdim. İlk önce doktoruma muayene oldum sonrasında nstye girdim. Nst kağıdımla tekrar doktorun yanına gittim.
cigerpare Slnnn1 30 haftalığım, önümüzdeki ay nst olacak dedi. 34 haftalıkken başlatıyor yani beni, sonra bir daha 10 gün sonraya çağırdı
Ozlem23 Slnnn1 ben alıyorum yarim saat öncesinde hastanede oluyorum öyle dediler bana ince nst sonra doktorun yani
Cidemkisa Slnnn1 alicaksin canım sonuçta muayene oluyorsun önce nst ye gidiosun sonra muayene oluyorsun
yesilkahve 26.haftamda en son kontrole gittim, o zaman 32.haftanda gel nst ye girersin dedi. Bende o zaman gitmeyi düşünüyorum heyecanlıyım nasıl olacak diye 😄💜
Mlkrfk Slnnn1 evet ama doktordan doktora değişiyor sanırım bu durum 32 de gittim 33 de çağrısı gideceğim sonra 35 te gelirsin dedi birde 36 da çağırır sonra benim için doğum bekleniyor zaten
fatmacos Slnnn1 brn ilk hamileliğimde 29 dan sonra girmeye başladım erken doğum riski olduğu için nst için randevu ya gerek yok ilk nst ye kayıt açtırıyorsun özel de sonra o kağıtla doktora gidiyorsun yada doktor dan sonra gdişp tekrar sonucu doktor a gösteriyorsun
Evinongann Bende ilk 36 da girdim birdaha haftaya gideceğim 38 olacak o zaman, net için ayrı randevu alınmıyor ama doktor kendisi yönlendiriyor
EceveDenizinAnnesi Slnnn1 Duruma göre değişiyor. Erken doğum riski olabileceği için 29. Haftada başlamıştı benim NST çekimleri. Cumartesi 36. Haftaya giriyorum. Kontrol sonrası yine NST olacak.