Gulluuu Tüp bebekli 9 haftalık gebeyim 3 gundur burnum tıkalı nefes alıp vermekte zorlanıyrm aksamları basına boyle bır durum gelen varmı ?
Nesityyy Gulluuu Beeeen canım 8+2 haftamdayim burnum acayip tıkalı esim bile gece rahatsız oluyo başka yerde yatio 😄burun fisfisi aldım kendime az çok yardım edio deniz suyu var ya hani çocuklara veriolar sterimar ondan kullaniyorum faydasını görüyorum az çok istersen sende dene 😊
Zeylull Gulluuu Benim doğurunca geçti 😂 o zamana kadar sürekli burnum tıkalı gezdim. Hatta geceleri genzime kan akıyordu 😂
Gulluuu Nesityyy gecmıs olsun canım benım 10 yıldqn sonra tup bebekle oldu o yuzden cok korkuyrm yarın randevu aldım doktorumda olmadı fısfıs tan da yazdırırım cok tesekur ederım
Gulluuu Nesityyy rabbım ınsallah sag salım kucagımıza almayı nasıp eder canım sız hangı ılacları kullanıyrsunuz kan sulandırıcı ıgne falan kullanıyrmusunuz
Nesityyy Gulluuu yok canım kullanmiyirum şu an sadece progestan iğne kullanıyorum her gün 2 ampul bide vitamin kullanıyorum.. benim geçen gün kanamam oldu coraspirini bıraktım doktorum verdiği kağıtta yazmış lekelenme yada kanama görürseniz bırakın kullanmaya diye bende bıraktım.
gamzelinaz En basta cok sık yasadım burun tıkanıklığı şimdi 34 ten beri devam ediyor yine. Dr ye soyledim temizleyince de mi oluyor dedi. Sanki benim aklıma gelmiyor temizlemek puf. Susam yagı surmeyi onerdiler onu deneyeceğim
Gulluuu Nesityyy anladım canım ınsallah sag salım kucagımıza alırız benımde kahverengı lekem vardı ıkı gundr gelmıyr
hanimhanimcik benim hamile olduğumdan beri burnum tıkalı sanki alıştım artık🤣🤣 zaten polene karşı alerjim var mevsimi geldi çattı sinir oluyorum ama yapcak bişey yok
Mom54544 Gulluuu Bende başından beri var canım normalmiş oda buralarda gördüğüm kadarıyla ama sabahları çok can sıkıcı oluyo uyku uyutmuyo oksapar dan da kaynaklı ilk zamanlar sildigimde hafif kanama da oluyodu bazen halen oluyo ama ilk zamanki gibi değil
Gulluuu Mom54544 Gulluuu bende oksapar kullanıyorum ondan oldugunu dusunuyorum cunku kan akışı oldugu zamqn oluyrmus burun tıkanıklıgı benım gecn hafta kanama oluyrdu ama kuruyordu suan sadece tıkanıklık var
Nesityyy Gulluuu Inşallah artık lekelenmelerimiz olmaz canım 🤲🏻Allah kucagimiza almayı nasip etsin 🤲🏻