Cansusuem hamilelik süreçlerini iş görüşmesinde bildirmek yasal bir zorunluluk değil, etik bir konudur. İşe başladıktan hemen sonra uzun bir doğum izni planlıyorsan işyeri zor durumda kalacak senin yürüttüğün işler için başka birini bulması gerekecektir. Ancak işe alındığında gebelik bildirimini yapman gerekecek mutlaka, o zaman da çıkarılma ihtimalin var, he doğurup 16 hafta sonra döneceğinin garantisini verirsen idare edebilirler. Ama dediğim gibi bunlar işyerinin politikalarına bağlı.