zeynepylmz iki doğum şeklini de yaşadım 😂 ilk oğlum suni sancı ile normal doğdu ikinci oğlum ise zorunlu sezaryen oldu. Ama çok şükür ikisi de korktuğum gibi olmadı. Şöyle bir ayrım yapabilirim ama size normal doğum da tüm sıkıntı stres doğum olana kadar tabi dikişiniz az ise, sezaryen de ise doğum öncesinde ve sırasında sıkıntı yok sonrasında dikişlere biraz dikkat etmeniz gerekiyor. Herkesin doğumu farklıdır tabi istisnalarda olabilir ama iki doğumda da öyle korkulacak bir durum yok