MucizeAnnesii Kızlar 32. Haftada bebeklerinizin kilosu kaçtı . Kıyaslamak gibi düşünmeyin . Merakımdan soruyorum . Her Bebek farklıdır . Doktor sağlıklı diyorsa sorun yoktur . Sadece merakımdan soruyorum Canlar ?
Melikesvm MucizeAnnesii ben tam31haftama gırdıqımde gıtmıstım 1855dı 34de gdecem haftaya suan kac bılmıorum sızın kactı
Cnsemrh MucizeAnnesii en son 26 da gittim 1000 gr dedi doktor 32 de gidicem bende merak ediyorum kaç oldu acaba 😁
IlkMucizem_61 MucizeAnnesii 29 da gittim 1900 Gr şimdi 32 haftamdayim kaç bilmiyorum 14 ünde kontrolüm var
Mlkrfk MucizeAnnesii ben dün gittim 32+3 ama ultrasona göre 31+6 gözüküyor kilosu 1931 gr geldi. Ama 50 100 gr eksiği var oda önemli değil dedi ama burada okuyorum internette okuyorum bu haftalarda 1700 1800 idealmiş aslında. Benim erken doğum riskim olduğu için öyle dedi sanırım miadı dolan bebeklerle aynı kiloya ulaşalım arayı kapatalım dedi. 36 ya kadar ilaçla tutacak sonra ilacı bırakacak hemen gelir zaten dedi. 36 ya kadar 3 kg olursa iyi
damlaaltinay Kızlar 26da hafta bebeğim iki hafta ilerideydi kilodan, şekerim çıktı diyete başladım, 30+5teyim. Karnım hiç büyümemiş bebeğim hiç beslenmiyormuş gibi hissediyorum 😢bu hafta öğrenecek kilosunu bakalım 31+5te
MucizeAnnesii damlaaltinay benimse şekerim var . Canım yiyorum bazen kaçırıyorum büyümez gibi geliyor Bebek 😔 zaten gerideyiz
Tugbaumit MucizeAnnesii henüz gitmedim en son 30. Haftada gitmiştim 1570 gramdı boyuda 42 cm di. Suan 32+1 olduk 2 hafta sonra birdaha gideceğim bakalım ne kadar olmuş pıtırcıgım 🥰
mrsbiyolog MucizeAnnesii benim bebişim dombili🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 32+1 gittiğimde 2300 idi kilosu. 34 haftayla uyumluydu böyle giderse bana sezeryan yolu gözükecek😪😪😪
damlaaltinay MucizeAnnesii biz ilerdeydik 26da bakalım, 28dik, 31+4te muayeneye gidicem inşallah ne geri kalmışızdır ne işerdeyizdir
Mlkrfk MucizeAnnesii tabiki önemli olan sağlıklı olması da erken doğum riski olunca çok tedirgin oluyor ister istemez insan. Ne zaman geleceği belli olmadığı için aldırabildiğim kadar aldırmam lazım yani doktorumun kanısı bu tabiki. 32 haftalık şu an. İniallah biraz daha dayanır bir solunum sıkıntısı kilo problemi olmaz