Serraa123 Larraa Bende suan senin gibiyim canım. Adet günüm 14 nisan ama dünden beri adet olucakmısım gibi ağrılarımm var. Umarım hamilelik belirtisidir☺️🙏
G_M_Z @Larraa ay canım benim inşallah vardır buradan güzel haberlerimizi paylaşırız heyecanlarımızı paylaşırız inşallah 🤲🏻
Demdem08 G_M_Z Merhaba, benimde son 13 mart😇 bende kasıklarımda agrılar cok olmaya başlayınca erken gebelik testi aldım. Çift çizgiyi gördüm şükür 🙏 yinede bir heycan stres günümü beklıyorum hayırlısıyla 🤲
cnn34 Demdem08 benimde 13 nisan normal gebelik testiyle yaptım bugün çıkmadı bişy acaba hala hamile olma ihtimalim varmıdır senin adına çok sevindim canım gözün aydın♥️♥️
Bfduam Demdem08 hayırlı olsun şimdiden minik:) Ağrılar erken mi başladı, yumurtlama zamanından beri mi var?
Demdem08 cnn34 Çok sağolasın ❤️ Normal gebelik testinde dün sabah bende yaptım varmı yok mu belli değil. Çıkmayabilir diğer gebelik testlerinde. Geçmesini bekle istersen 🙏
G_M_Z @cnn34 canım fotoğrafta görünmüyor, çıplak gözle anca görünüyor çok silik zaten korkuyorum da o yüzden eşim de baktı o da gördü hani ben mi yanılıyorum acaba dedim ama bakalım nasip 🤲🏻
KkubraOz G_M_Z https://resimyukle.io/r/p38MCHtU4u Bende gördüm düzenledim iyice yakınlaştırınca belli oluyoo 🥰
G_M_Z @cnn34 yaaa gördün mü gerçekten 😢😢 sabahtan beri hem gülüyorum hem ağlıyorum aynı anda rabbim kimseden bu duyguları eksik etmesin 🤲🏻🥰😢 ben şubatta kimyasal gebelik yaşadım o yüzden korkuyorum böyle silik çizgiyle öğrendim beta 12 di
MelisDeniz 35-40 arası oluyorum 20 nisanda olmayi bekliyorum 26sına da devletten randevu aldım hormon testi yapıcam insallah gebe çıkarım gittiğimde 3. Denemem ikisi bekle bekle test yap yok hayal kırıklığı :///