G_M_Z BAT 13 Nisan olanlar beraber bekleyelim mi?😍 Duygularımızı, neler hissettiklerimizi buradan paylaşalım 🥰 belirti yaşıyor musunuz? Yaşıyorsanız hangilerini yaşıyorsunuz? 🌺
Gizeem45 G_M_Z Merhaba canım dün konuşmuştuk seninle hala beklemedeyim 🤗 benim belirti olarak göğüs hassasiyeti ve akıntı var hele bugün daha yoğun 🤦🏽♀️
Serraa123 G_M_Z Benimde 14 nisan akıntım ve belimde kasıklarımda ağrı var inşallah hayırlı haberler alırız 😇
cnn34 G_M_Z benim 13 nisan🥰 lekelenmem oldu yerleşme kanaması diye düşünüyorum bakalım göreceğiz çok halsizlik var
G_M_Z @Gizeem45 evet canım 🥰 benim de şu an göğüs hassasiyetim var bugün arttı, aynı şekilde akıntım da arttı. Ay biran önce gelse ayın 13ü ya 🥰
Umutduru Gizeem45 Bu sabah normal.gebelik testlerinden yapmiştim ama maalesef çikmadi.Ama biz çatlatma ignesinin 3.gunünü değerlenditebildik inşallah o yuzden testte çikmamiştir
G_M_Z @Gizeem45 16 ve 17 de yumurtlama 18 de çatlama olmuştu canım o yüzden test de yapamıyorum daha 9 gün oldu sonuç vermez diye
Gizeem45 Umutduru Daha erken olabilir kuzum bende 1 Nisan da yumurtlama görmüştüm dün yani 7 gün sonra beta HCG baktırdım ama çıkmamıştı 😔
cnn34 Gizeem45 bende 2 gün önce baktırdım bişey çıkmadı reglime 6 gün vardı bakalım belkide gerçekten yk
Gizeem45 cnn34 son adetin ne acaba 🤗 ben 21 günde bir olurum hatta çoğunlukla daha erken şu an gecikmem var ama yinede bilemiyorum 😇 yerleşme yada yumurtlama olabilir mi acaba lekelenmen 😇
cnn34 Gizeem45 son adet tarihin 14 mart canım 13ünde adet olmam gerekiyo bende yerleşme lekesi olarak düşündüm bakalım göreceğiz üç günkaldı🥰