Tskrnarz Rica ederim normal bende dış gebelik boş gebelik mi acaba diye korkuyodum. Ama bebek sonradan görünüyomus endişe etmeyin ayrıca bende şunu yeni öğrendim bebeğim adet tarihimden 2 hafta küçüktü uyum sağlamıyodu son kontrole gittiğimde birden bire büyümüş adet tarihimle aynı oldu şu anda sasiriyosunuz diyosunki ben hamile kaldığım günü biliyorum öncesi olamaz imkansız ama oluyor Rabbimin mucizesi daha nelere sasircaksiniz :)