Kızlar 16. ve 17. günde yumurtlama 18. günde çatlama gördüm. 30 günde bir adet oluyorum şu an 4 günüm var adete yani. Çatlamanın üzerinden de 9 gün geçti daha doğrusu bugün 9.gün sizce gebelik testi yapsam çıkar mı? Sizler ne kadar süre sonra yaptınız testlerinizi?