Kızlar salı günü ilk muayeneye gittim, ve doktor herseyin yolunda olduğunu bebeğimin tam gününde büyüdüğünü söyledi. Ama hamilelikten önce kistim yoktu ve minik bir kist oluştuğunu söyledi. Hamilelikte oluyormus ama yinede tedirgin oldum yaşayan varmı böyle bisey ?