Sanemv03 benimde çok öksürüğüm vardı ailecek hastaydık çok şükür atlattık birkaç günde .. ıhlamur ,sıcak suya limon ve bal karıştırıp iç .bolca meyve .bol su iç . Birde alabilirsen kozalak şurubu .ben her zaman kendime ve çocuklarıma kullanırım çok iyi geliyor