Baharszr Arkadaşlar günaydın 8+4 haftalık hamileyim sağ ve sol kasıklarımda sinek ısırığı gibi batma hissi oluşuyor ara ara sizce bu normal midir?
momlove1 Baharszr rahimde büyüme oldugu için damarlar geriliyor demişti doktor ama benım o sürecte düşük riskimde vardı istiraat et demişti sende doktoruna danıs isterseb her ağrı aynı olmuyor
Baharszr Annesininkuzusu01 peki bu normal midir acaba doktor ile görüştünüz mü bu konu hakkkın da kafamda deli sorular
Annesininkuzusu01 Baharszr Bana normal dedi özellikle hafta geçişlerinde olur bebek geliştiği için birde sağ tarafımda kist var o yüzden özellikle sağ ağrıyor bende
Baharszr Annesininkuzusu01 bende de ara ar oluştu 2gündür ondan öncesinde yoktu inşallah bir daha olmaz rabbim hepimizin şifasını versin sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eylesin insallah
Annesininkuzusu01 Baharszr Ah canım bende uzun süre ağrımadığında korkuyorum bebeğime bir şey mi oldu diye insan ağrıyor diye mutlu olur mu ben oluyorum 😔
Baharszr Annesininkuzusu01 sende üzülme canım bak bir yerde okudum zaten kist Doğum yaptıktan sonra geçiyormuş
Annesininkuzusu01 Baharszr Aa gerçekten mi ya doktor hiç söylemedi. İçime su serptin allah senden razı olsun canım
Baharszr Annesininkuzusu01 hepimizden canım benim sıkıntı etme kendine benim akrabamda da hatta vardı kadında Kist vardı ikizlere hanile kaldı Doğumdan sonra baktırdı kist kalmamıştı ne demek anneler hep mutlu olsun yeterki ❤️