gulapikk ben orti bebe aldım bence hepsi aynıdır az çok. Benim oğlum Mart ayinda doğdu ve alerjiye meyilli bir çocuktu burnu çok Cok kurudu hep temizlemem gerekti otri bebe bunun için çok uygun. Aspiratör iki senedir aynı sadece yedek uc alıyorum trendyoldan indirimden bize yeterli geliyor bir de sağlık ocağından serum yazdırıyorum büyük Ama tabi siz başlangıç için küçük flakonlarda olan Serum fizyolojijten de alabilirsiniz