Merhaba tecrübeli anneler bilgi almak istiyorum ben 1.5 gün hastanede yattım nişan geldi, sancılarım var açılma da oldu ama beni yatırmadılar evde durmami söylediler. Açılma 2 cm sancılarım sık değil ama yoğun ve keskin sanki ilerlemiyor gibime geliyor bebek doğum kanalına girmiş hareketli hareket etmesi veya pozisyon değiştirmesi mümkün mü böyle benim gibi yaşayan var mı ?
35+5 günlük 🌿