Arkadaşlar merhaba, kanal tedavili olan dişim geçen hafta kırıldı ve dişçiye gittiğimde kaplama olması gerektiğini söyledi ,haftaya randevum var, 15+2 hamileyim 2.trimesterda işlem yapılır diye duymuştum ama kaplama gibi işlemler yapılıyor mu acaba ?? İnternette bu işlemler sonraya bırakılmalı diyor ama Bilen birisi aydınlatır mı?