Tcrblianne Kızlar kontrole diye geldim yatış verdiler 4 cm açıklığım var dua eder dua beklerim hepinizden inşallah doğunca da güzel bir hikaye olur ve yazarım 🤲🏻😇
Dilekcnkn Tcrblianne Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına ☺️
DMLBRK Yusuf_yildz 40+2 benimde oyleydi tam 40+0 ken aksam cok hafif sancilar hissetmeye basladim 40+1 de kontrol vardi kontrolde nstde sanci cikti doktor yatis verdi ama acilma yok sancida hissettigim cok duzenli degil 40+2 hala acilmam yok hastahanedeyim
DMLBRK Tcrblianne rabbim kucagina almayi nasip etsin bende dun kontrole geldim sanci var diye yatis verildi ama aciklik hala hic yok
Tcrblianne Kızlar doğurdum çok şükür cennet kokulum kollarımda hepinize dua ettim inşallah yakında doğum hikayemi de yazacağım 😇