Kızlar detaylı ultrasonda rahim duvarında ki kan akışında direnç görüldü. Ve gelişim geri kalabilir dedi o doktor. Kendi doktoruma çıktım rahat ol dedi coraspirin verdi bunu kullan dedi. 4 hafta sonra gel dedi ben en son 23 martta detaylıya girdim ama şimdi merak ediyorum 4 haftayı beklesem mi beklemeden gitsem mi? Hani bir şey varsa önceden önlem alınabilir mi diye siz ve ne yapmalıyım