9+4 olduk salı günü akşam kanamam oldu açil hastaneye kaldırıldım 2 gün hastanede gözetim altında kaldım bebeğim çok şükür iyi ama düşük riski var kanama durdu şuan iğne vuruldum iki defa haftaya vurulmam için bir tane daha verdi kalp atışı ni falan dinledik bayada büyümüş ben gibi böyle bişey yaşayasınız oldumu