Merhaba kızlar 5+1 daha önce iki kayıp yaşadım kabızlık nerdeyse aileden gelen birşey gebe kalmadan önce de günlük tuvalette giden biri değildim şimdi hamile olduğumu öğrendim ve düşğk tehlikem için kabız kalmamam gerektiğini biliyorum kayısı yiyorum yeşil elma tüketiyorum aç karnına ama iki gün oldu hala çıkamadım yemek yiyemiyorum midem bulanıyor ne yapmam gerekiyor neler yapıyorsunuz ne yemeliyim lütfen yardım edin 😢😢😢😢😢