Meldaaa Kızlar dokuz haftalık hamileyim kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum normal mi ? Bulanti fln hiç birsey yok sadece bazen yemekten sonra mide yanmasi gibi birsey oluyor o kadar. Benim gibi olan var mı 🥺🥺
Papatya-34 Meldaaa bende 4 aylık ne bulantım oldu , nede başka birşey o kadar normal gidiyorki hiç hamile değilmişim gibi normalde 3 ay ilk hep mide bulanır iştahsız olunur bende maşallah 🤣
Melekanne1 Meldaaa ben bebeğimin harketlerini hissedene kadar hamile olduğumu hissetmiyordum ne bulantı ne kokuya hasaslık nede göğüs ağrısı hiç birşey yoktu beni göre sen hamile değilsin bizi kandırıyosun derdi taki bebeğimin ilk tekmelerini hissedene kadar 20 haftaya kadar yani😄😄 36+3 haftalığım şimdi
Eda319 Meldaaa Benm doğumum yaklaştı ben de öyle hissediyorum canım. Bazen ultrason fotoğraflsrına bakıyorum diyorum gerçektende mi içimdemi🙈psikolojik heralde
milena11 Meldaaa 10.haftaya kadar ne bulantı ne iştahsızlık hiç bir belirti vermedim ohh artist artist gezdim😅 sonra bi anda pert oldum uykudan kafam kalkmıyor mide bulantıları falan ama allahtan 2 hafta sürdü hemen geçti. Bazılatında hiç olmuyır bazıları hafif geçiriyor ben hafif geçirenlerdenim çok şükür
Morvy Meldaaa ben 19 haftalığım hiçbir belirtim olmadı sadece 6-7 haftalarda bir iştahsızlık vardı oda bir hafta sonra geçti nazar değmesin ağrımda olmadı göğüsümde hiç hassasiyet bile olmadı belki sende şanslı gebelerdensin🌸
Deniz59 Meldaaa bende aynen böyleyim hiç hamile değilmişim gibi belki daha bebeği hissetmedik hissedince hamile hissederiz kendimizi
Madinanin-Annesi Meldaaa 36 tiyim halen anlamadim yani🤪Daha cok yenisin o daha buyuyucek haraket edecek karnin buyuyucek yolun cok uzun hoss edeceksin hic merak etme
Feyza-nur Meldaaa normal 5 aylığım daha hareketlenmediği için bende hissetmiyorum son aylarda anlıycaz heralde tekmelerden 😍😍😍
Busclk Meldaaa çok normal benim de hiç mide bulantım olmadı, göbeğim de hala çıkmış değil (6.ay) hareketlerini hissedene kadar anlamadım bile hamile olduğumu🤷🏻♀️ Şimdi sürekli tekme şova kalktığı için hissediyorum, sizin de öyle olur🌸
Berna4161 Meldaaa maşallah diyelim nazar değmesin canım. İlk hamileliğimde benimde öyleydi. Öyle rahattım ki. Şimdi ise yataktan kalkmaya mecalim yok.
04052016mh Meldaaa ilk bebeğimde ne bulantı ne uyku ne halsizlik hiçbirşey olmadı 5.aya kadar karnım bile yoktu hatta hamileler uyut derlerdi zorla kendimi gündüz uyutmaya çalışırdım hamileyim diye 😂😂 şimdi 2.hamileyim belki bunda olur dedim bulantı kusma vs 12.haftanın içindeyiz olmadı bu zamana kadar yapacak birşey yok 😊 geçen bir arkadaşım midesi bulanıyormuş falan söyledim eşime diyor “ne bileyim ben sende hiç öyle birşey görmedim ilginç ”☺️
Baloncuk41 Hareketlerini hissetmeden bende hamile gibi hissetmiycem herhalde doktora hareket ediyomu ya ben hic hissetmiyorum dedim oo fıldır fıldır dedi 🤣 zaten kist falan görünce gecen hafta telaştan ultrason fotosu vermeyi o unuttu bende istemeyi cocuguma bakamıyomda ☹️
cigerpare Meldaaa 😅 çok normal olduğunu düşünüyorum. Haftaya 8. aya gireceğim ben bile hamileliğimi unutuyorum ara ara aklıma geliyor.