Acemianne12 kızlar sizce nasıl araba alsam mı öyle çok pahalı arabalar almak istemiyorum bütçemiz kısıtlı ama BİM’in ürününe de güvenemiyorum
Nilasyamom Acemianne12 al kız zaten kaç ay kullanck ki. İnan ben de ikinci el aldım arabayı o kadar para vermemek için . Devir ekonomi devri
Hafise Acemianne12 kuzenim aldı hala kullanıyo 8 aylık oldu bebegi saglam yani al bütçeni zorlama boşuna
Nilasyamom Acemianne12 aynen canım bebeğinin rızkını öyle pahalı şeylere harcama günah. İnşallah sağlıkla gelsin koşsun oynasın. O arabaya bile ihtiyacın olmaz belki 😍