Seyda123krhsn ben de geçen böyle post açmıştım herkesi aile hekimliği aramış bilgilendirmiş bilmiyorum acaba gebelik bildirimi mi yapmam lazımdı ekstradan ben de sağlıkçıyım ama e nabızdan zaten tüm bilgilerimizi görmeleri gerekiyordu. 19+4üm genellikle 20. Haftada ilk doz vurdurmuşlar ben de aradım bilgi aldım ilk tekmeyi hissettiğiniz 22. Haftada vuruyoruz dediler 22. Haftada vurulacağım gittiğimde de bu ilgisizlikten dolayı kendilerine şikayette bulunacağım