3 hafta önce kontrolüm vardı orda da tartılmıştım . Suan bu cumartesi yine kontrole gideceğim . 33 haftalık hamileyim . Ama evde de tartılıyorum düzenli . tartı da 3 hafta önceki kilomla aynı cıkıyorum . Bu süreçte bebek kilo alınca bizim kilomuza yansır mı ? Yoksa o alır mı tartıda çıkma sa bile ? Bunu merak ettim açıkçası :)